CUM SA FACEM O FLOARE DIN PESTE AFUMAT SAU SARAT?















5 comentarii:

  1. foarte frumos decorat, felicitari pentru blog :)
    am sa fac si eu asa de sarbatori ,mersi pentru ideie !
    ma bucur ca am gasit macar pe cineva in blogosfera culinara din Moldova , credeam ca sant singura pe aici :)) chiar ma bucur mult ca te-am gasit ,mai vorbim, bafta ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut anastasia , ma scuzi ca nu am observat postul tau. eu sunt in inmet din 2006 , numai ca tema mea de mincare a fost in limba rusa pe un sait international. in curind voi posta si recete in limba rusa in pagina mea, care deja este deschisa .sunt foarte bucuroasa ca am mai gasit pe cineva din tara. In general suntem la ziua de azi numai 4 fete din Moldova . care au pagini in inet cu recete culinare. Voi fi bucuroasa sa te vad pe blog. Cu drag Anisoara.

    RăspundețiȘtergere
  3. m-am indragostit de blogul dumneavoastra!

    RăspundețiȘtergere
  4. extraordinar....daca sincer am ramas fara cuvinte.....

    RăspundețiȘtergere
  5. super atit de simplu si frumos

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...