Tort "LA MAI MULT SI LA MAI MARE "


Imi cer skuze , am sa lipsesc cateva zile. Am sa raspund si la toatet mesajele. Va doresc la toti sa petreceti un sfarsit de saptamaina placut, alaturi de cei dragi.  


Ingrediente : 

  • aluat in foi - cumparat sau preparat dupa receta mea . 

  • lapte condensat- doua cutii ,( 380 gr- una )

  • unt - 100 gr

  • nuci pisate- 200 gr 

  • pentru ornat :

  • 50 gr ciocolata  

  • biscuiti 250 gr

Mod de preparare:
Se coc blaturile din aluat in foi. In cazul de fata au fost coapte blaturile dine upa reteta urmatoare : http://anishoara.blogspot.com/2009/12/prepararea-aluatului-in-foi.html .In momentul in care intindeti aluatul, apasati bine cu sucitorul, pentru a nu se evidentia straturile de la aluat. Al doilea aspect: e necesar sa gauriti cu furculita toata suprafata aluatului intins . Se coc blaturile la o temperatura de 150 C , pentru ca trebuie sa fie bine uscate in cuptor. si sa nu se infoaie in sus. Daca vedeti ca sunt prea multe straturi , mai bine despartiit foaia in jumatate si coaceti doua blaturi in loc de una. 
   In combinatie cu crema de lapte condensat fiert si nuca faramitata - ele dau un gust crocant. Acesta este efectul acestui tort. Gustul crocant al foilor coapte.


 Crema se prepara din lapte condensat fiert , amestecat bine cu unt moale. Laptele condensat se poate cumpara gata fiert , sau daca nu aveti posibilitatea sa cumparati , atunci se fierb borcanele intr-un vas mai mare, asezat la fund cu o stofa , timp de 2-4 ore. Se raceste si se amesteca cu untul moale.

Se asambleaza tortul din foi , pe care le pasati usor cu mana, daca se farama putin , nu va faceti grija. Se unge cu un strat subtire de crema si se presara cu nuca macinata deasupra. In crema ramasa se adauga putin praf de cacao, sau se topeste o bucata de ciocolata si se orneaza dupa preferinta.

Se poate taia cu un cutit foarte bine ascutit si mai subtire la lama ,formand mici prajituri ornate dupa gust.


 La Decor este folosit 2 feluri de lapte condensat- o cutie de lapte condensat cu gust de piersic, care are culoarea rozalie. Este uns deasupra ultimului blat. Alta cutie- lapte condensat fiert. El se vinde gata fiert si e de culoarea maronie si consistenta care o vedeti pe poze. Eu am luat seringa cu N 46 care il vedeti in ultima poza- de ornat torturi , am umplut-o cu lapte condensat si am ornat dupa preferinta.Aparte , pe o hartie de pergament am desenat un evantai cu creionul si deasupra am desenat cu ciocolata topita. S-a intarit si le-am aranjat pe tort. In mijlocul lor am facut o floricica din lapte condensat fiert . Pe parti am aranjat biscuti de culoare maronie si i-am scris cu ciocolata ramasa. Timpul de decorare 15 minute. E foarte usor si foarte repede. Aparte, voi descrie o reteta - mai amanuntita, despre laptele condensat . Cutiile cumparate de lapte condensat se vad in poza cu a 3 de la urma .





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...