LAZANIA DIN CLATITE

  Cand  imi vin oaspeti la clatite , prima intrebare , care este - dar cu ce implutura sa le prepar ? Si astazi am hotarat sa fac un tort -aperitiv ( in forma de lazania ) din clatite cu ciuperci si carne tocata. A iesti o minunatie de gustos si foarte satos. Din toate mancarurile , care le-am  servit  la masa, nimeni nu a mai dorit sa serveasca alta mancare. Toti mi-ai spus , ca vin maine la masa sa servesca si din celelalte mancaruri , care le-am preparat. Asa , ca maine, din nou am oaspeti.  
Dar eu mi-am zis, ca data viitoare din acest tort vor servi 6-8 persoane.
 
 
 
 Ingrediente :

  • 400 gr de ciuperci
  • 400 gr de carne tocata din vita
  • o ceapa
  • 2 catei de usturoi
  • 200 gr de cascaval ras 
  • 2 + 1 lingura de ulei de masline  
 

 
sos bechameli:
  • o lingura de unt
  • o lingurita de ulei de masline
  • o lingura de faina
  • 100 ml de lapte 
  • un galbenus
 
Mod de prepare:

Se prepara      Clatitele.  Se prajesc ciupercile in ulei de masline  , taiate feliute cu ceapa si condimente.

Aparte se prajeste ceapa, peurma se adauga carnea tocata si se prajeste timp de 15 minute , mereu amestecand. Se adauga sare,piper negru macinat . Pe un platou plat se aranjeaza cate 2 clatite ( daca sunt foarte subtiri, sau una ) una peste alta, se adauga un rand de ciuperci prajite, peurma 2 clatite, carne tocata prajita, peurma 2 clatite , ciuperci prajite ,s.a.m.d. Tortul , pe care l-ati primit se taie in 4 sau 6 bucati egale  cu un cutit foarte ascutit si se despart bucatile intre ele.
 
Se prepara un sos beshamel : Pe o tigaie se adauga o lingura de unt si o lingurita de ulei de masline .Cand se topeste , se adauga faina si se amesteca , prajind faina, pana se topeste toata faina si primeste o culoare maronie deschisa. Peurma se  adauga laptele.
 Se fierbe pana se ingroasa sosul. In sos se adauga un galbenus de ou si se amesteca bine. Cu acest sos se acopera  bucatile taiate  si se presara abundent cu cascaval ras.

Se coace la cuptorul incins pana la 200C timp de 30 minute.
 
 
 
 
 
 
 
 

Un comentariu:

  1. Trebuie să spun că aceasta reteta este bun pentru concurs, una dintre condiţii este ca trebuie sa folosim uleiul de masline sau untura, ca ingredient în reţeta.

    O altă condiţie este că ar trebui să se refere la compania care face concurenţă şi pagina mea.

    Dacă sunteţi interesat în continuare pudes faceţi o altă reţetă, am recomandăm să citiţi regulile concursului pentru a face lucrurile bine.

    http://asopaipas.blogspot.com/2010/10/i-concurso-mantecado-de-estepa.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...