In rai se pot gasi ciuperci (2)



Stiu , ca ieri v-am lasat fara 3-4 recete, dar am fost intr-un coltisor de rai , care se afla pe acest pamant si are o suprafata de  26  ha de pamant, plin de copaci falnici si  pomi fructuferi , de monumente istorice. M-am plimbat prin el 6 ore fara sa ma odixnesc, unde am facut  peste 300 de  poze ... pana nu a venit garda si a spus,  ca deja,  se inchide parcul regelui. 
Dar imi parea , ca m-as fi plimbat inca 6 ore,  si nu as fi obosit vreodata... de aerul acel curat , care il respiram, si imi  dadea puteri si sanatate, de frumusetea , care vedeau ochii mei, si ma impresiona  la nebunie,  de ciripitul pasarilor , care mai de care...de fosnetul frunzelor aurite de toamna , ce erau  asternute pe acest pamant intr-un coltisor de rai...


Si plimbandu-ma prin acest parc , mi-a atras atentia o buturuga taiata ,ce avea un diametru  foarte mare,  in spatele acestor copaci falnici .  Indata mi-a  trecut prin gand , ca am posibilitatea sa fac cateva poze interesante. M-am oprit , mi-am imaginat ce poze as putea sa fac, si imi zic ,
sa caut cateva frunze mai frumoase ...
si cand colo, am ramas frapata,  de ce vedeau ochii mei , am ramas fara rasuflare...
in fata mea se asternea la picioarele mele  o poenita de mii de ciuperci ... 
In ce parte  priveau ochii mei,vedeau numai gramajoare de ciuperci . Nu  stiam pe care , si nu
dovedeam sa fac poze.
Imi doream mult sa nu pierd nici o ocazie de a fotografia aceasta frumusete de la natura , care se afla in acest coltisor de rai...


































4 comentarii:

  1. Pozele facute despre ciuperci sunt de 2 ori mai multe . daca doriti sa le vedeti mai mari , dati clic pe ele . Cu drag , Anisoara

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt superbe...la noi e aproape iarna...ceva tremura in suflet cand vad verdeata si soare.Inca ceva:din fotografii recunosc ciupercile.sunt ghebe si la noi sunt zeci de retete gustoase in care sunt folosite.daca veti dori vreodata,macar atat sa fac pentru dvs....

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Lilana. Si la noi 3 zile in urma a fost 27C afara, astazi e foarte posomarat si un timp inourat. Pentru mine este bun acest timp , pentru ca imi reusesc pozele mai bine. Iti multumesc de propune. Eu singura ani in urma , conservam pentru perioada de iarna cate 2-3 saci de ghebe sau popenci asa li se mai spune la noi. Dar voi fi bucuroasa , daca imi arati, unde pot citi despre recete. Iti doresc toate cele bune. Cu drag , Anisoara

    RăspundețiȘtergere
  4. Liliana imi cer scuze , ca nu am raspuns la acel post. Cateodata am niste probleme tehnice, la care nu pot sa-mi dau raspuns, ce se intampla?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...